Een goede samenwerking begint met een duidelijke strategie. Naast een op maat gemaakt plan hebben we wekelijks een overleg waarbij de recente cijfers worden doorgesproken. Niet alleen houden we elkaar op die manier scherp, het biedt ook mogelijkheden om tot nieuwe inzichten te komen.
Ook aan de Search Engine Optimization (SEO) wordt samen met Jeroen gewerkt. Dit houdt in dat we alles uit de kast halen om ervoor te zorgen dat Het Cosmeticahuis zo goed mogelijk in Google gevonden kan worden. Naast het promoten van de merknaam zetten we ook in op andere belangrijke zoekwoorden, zoals het woord “Cosmetica” waar organisch een hoge positie in de zoekmachines mee te behalen is.
Het spreekt voor zich dat de statistieken en resultaten actief bijgehouden worden, zodat we een goed beeld hebben van wat wel en niet werkt.
Uiteraard worden ook de kanalen op social media niet vergeten. Zo hebben we campagnes gedraaid op zowel Facebook, Instagram als YouTube. Dit natuurlijk omdat hier veel potentiële klanten te vinden zijn. Een mooi voorbeeld was de campagne die we hebben opgezet in samenwerking met de bekende visagiste Nikkie de Jager, ter ere van de vernieuwde webshop en huisstijl.
We hebben zowel campagnes gedraaid die gericht zijn op naamsbekendheid als het werven van nieuwe klanten.