Blog

Lees onze kennis

Bedrijfsvideo laten maken Evalco
Blog

Bedrijfsvideo laten maken? 3 goede onderwerpen!

Zoals u waarschijnlijk al in onze eerdere blogs hebt gelezen is een bedrijfsvideo laten maken een goede investering. Met name omdat de kans groot is dat uw concurrenten nauwelijks wat met video gedaan hebben. We krijgen vaak wel de vraag

Lees verder
Meer klanten? Ontdek de kracht van enthousiasme
Blog

Meer klanten? Ontdek de kracht van enthousiasme

Wat voor product u ook wilt verkopen, welke dienst u ook aanbiedt, er is één ding waar vrijwel geen enkele ondernemer aan ontkomt. We hebben het hier over het moeten omgaan met concurrentie. Het ene bedrijf heeft er misschien wat

Lees verder
logo zelf maken ontwerp
Blog

Logo zelf maken? 3 handige tips

Iedere onderneming heeft een logo nodig. Niet alleen omdat het professioneel staat, maar ook omdat men uw bedrijf zo eerder zal herkennen. Het is daarom uiteraard wel een vereiste dat dit logo van hoge kwaliteit is. Een slecht logo staat

Lees verder
blogs schrijven
Blog

Blogs schrijven? 3 voordelen van lijstjes

Mensen die blogs schrijven of lezen kennen het ongetwijfeld: blogartikelen met lijstjes erin. Uiteraard behoort ook deze blog tot die categorie. De reden dat men alsmaar dit soort artikelen plaatst is omdat ze goed gelezen worden. Waarom dat zo is?

Lees verder
Blog

Moet u muziekrechten kopen voor uw video’s?

Een video klinkt leuker met muziek op de achtergrond. De vraag is alleen: welke muziek mag u hiervoor gebruiken? In deze blog zullen wij hierover toelichting geven zodat u geen risico loopt op boetes en blokkades. Zoals u waarschijnlijk al

Lees verder
Blog

Wat is een domeinnaam en welke past bij u?

Domeinnamen zijn onlosmakelijk verbonden met websites. Iedereen welke bij ons een site bestelt krijgt daar gratis een domein bij. U vraagt uzelf nu misschien af wat een domeinnaam nou eigenlijk is. In deze blog leggen we dat haarfijn voor u

Lees verder
Blog

Een zakelijk mailadres aanmaken (3 voordelen)

1. Het staat professioneler Wanneer u een mailadres gebruikt waarin uw bedrijfsnaam verwerkt is zult u vrijwel altijd serieus worden genomen. Men is namelijk direct geneigd te denken dat u een serieuze onderneming heeft. Een hobbyist heeft vaak geen bedrijfsnaam

Lees verder
Blog

Moet u als bedrijf Twitter gebruiken?

In onze eerdere blogs heeft u misschien al gelezen dat het gebruik van sociale media als bedrijf een sterke aanrader is, zelfs als u doelgroep er weinig mee lijkt te hebben. U vraagt zich nu misschien af, hoe zit het dan met

Lees verder
Google analytics

Starten met Google Analytics

Google Analytics is de meest gebruikt analytics-tool voor websites. Logisch, want Google Analytics biedt de mogelijkheid om gemakkelijk allerlei data inzichtelijk maken zonder dat men veel kennis nodig heeft van data analyses. Deze tool is

Lees verder
influencer marketing

Influencer marketing voor beginners

Een vorm van marketing die door veel merken wordt gebruikt, is influencer marketing. Hierbij worden bekende social media kanalen, vloggers en bloggers ingezet om de bekendheid van een merk te vergroten en de verkoop van

Lees verder
landingspagina

Het belang van een goede landingspagina

Conversies genereren, dát is het doel van ieder bedrijf. Of het nu gaat om de aankoop van een bepaald product, contact opnemen voor een offerte of een aanmelding voor de nieuwsbrief. Uw doelgroep moet een

Lees verder
Nieuwsbrief

4 voordelen van een digitale nieuwsbrief

Dagelijks worden er door bedrijven ontelbaar veel nieuwsbrieven verstuurd. Business-to-business of business-to-consumer, voor beide is een nieuwsbrief ontzettend waardevol. Een digitale nieuwsbrief verzenden naar uw doelgroep brengt dan ook veel voordelen met zich mee. Twijfelt

Lees verder