Blog

Lees onze kennis

Google analytics
Blog

Starten met Google Analytics

Google Analytics is de meest gebruikt analytics-tool voor websites. Logisch, want Google Analytics biedt de mogelijkheid om gemakkelijk allerlei data inzichtelijk maken zonder dat men veel kennis nodig heeft van data analyses. Deze tool is niet alleen zeer gebruiksvriendelijk, maar

Lees verder
Gebruiksvriendelijke website
Blog

4 tips voor een gebruiksvriendelijke website

Wanneer u een website heeft waarop u producten of diensten aanbiedt, is de eerste stap natuurlijk verkeer genereren naar uw website. Maar nog belangrijker, hoe houdt u uw bezoekers op de website? Een belangrijke factor hierin is de gebruiksvriendelijkheid. Want

Lees verder
influencer marketing
Blog

Influencer marketing voor beginners

Een vorm van marketing die door veel merken wordt gebruikt, is influencer marketing. Hierbij worden bekende social media kanalen, vloggers en bloggers ingezet om de bekendheid van een merk te vergroten en de verkoop van producten te boosten. Als merk

Lees verder
landingspagina
Blog

Het belang van een goede landingspagina

Conversies genereren, dát is het doel van ieder bedrijf. Of het nu gaat om de aankoop van een bepaald product, contact opnemen voor een offerte of een aanmelding voor de nieuwsbrief. Uw doelgroep moet een bepaalde actie uitvoeren. Dit is

Lees verder
social media marketing
Blog

Waar moet u op letten bij social media advertising?

De gemiddelde Nederlander brengt maar liefst 1,5 uur per dag door op social media. Hierdoor bieden social media kanalen veel kansen voor bedrijven om hun doelgroep te benaderen. Tegenwoordig komt een bedrijf er dan ook bijna niet meer onderuit om

Lees verder
Nieuwsbrief
Blog

4 voordelen van een digitale nieuwsbrief

Dagelijks worden er door bedrijven ontelbaar veel nieuwsbrieven verstuurd. Business-to-business of business-to-consumer, voor beide is een nieuwsbrief ontzettend waardevol. Een digitale nieuwsbrief verzenden naar uw doelgroep brengt dan ook veel voordelen met zich mee. Twijfelt u om op deze manier

Lees verder
goede SEO tekst
Blog

Hoe schrijft u een goede SEO tekst?

Organisch goed vindbaar zijn in Google start op uw website. SEO speelt daarbij de hoofdrol. Wanneer u een goede SEO tekst schrijft, zal deze pagina beter vindbaar zijn in Google en hoger ranken dan wanneer u geen aandacht besteedt aan

Lees verder
Blog

Op bezoek bij CoolBlue

Onlangs waren wij met enkele teamleden van Evalco te gast op het hoofdkantoor van Coolblue in Rotterdam. Dit mag dan wellicht een totaal ander bedrijf als dat van ons zijn, maar wel eentje waarvan we kunnen leren. Uiteraard willen we

Lees verder
zelf goede blogs schrijven
Blog

Hoe lang moet een blog zijn? (3 tips)

Hoe lang moet een blog zijn? (3 tips) Bloggen, we hebben het al een paar keer eerder besproken. Dit omdat het nou eenmaal een zeer toegankelijke (en betaalbare) manier is om uw website levendig te houden. Men stelt echter nog

Lees verder
Video's
Blog

Het gevaar van slechte video’s

We hebben in onze eerdere blogs vaak verwezen naar bedrijfsvideo’s. Dit omdat het een hele goede manier is om uw onderneming te promoten. Vandaar dat we het vrijwel ieder bedrijf kunnen aanraden om wat met video te doen. Al is

Lees verder
Groeien als bedrijf
Blog

Ook in 2019 blijven groeien als bedrijf? (3 tips!)

Allereerst willen wij u natuurlijk een gelukkig nieuwjaar wensen! Hopelijk weet u dit jaar al uw doelen te bereiken. Al gaan we niet alleen hopen, maar zullen we u hierbij ook 3 tips geven waardoor uw onderneming ongetwijfeld zal groeien. 1.

Lees verder

Wat is WordPress

WordPress is een open source CMS (Content Management System) dat gebruikers in staat stelt websites en blogs te maken, beheren en onderhouden. Het is een open source platform dat door duizenden developers over de hele

Lees verder

Wat is SEO

SEO betekent ‘Search Engine Optimalisation’ oftewel zoekmachine optimalisatie. SEO is het optimaliseren van websites en pagina’s, om organisch boven in de zoekresultaten te verschijnen. Zoekmachines bepalen door meer dan 120 factoren, wat de positie is/wordt

Lees verder

Wat is SEA?

SEA is de term die je vast ooit bent tegen gekomen op internet. De term SEA staat voor “search engine advertising” ofwel zoekmachine adverteren en is het inkopen van advertentieruimte om in de zoekmachines boven

Lees verder
Zoekwoordenanalyse

Wat houdt een zoekwoordenanalyse in?

Wat is een zoekwoordenanalyse? Wanneer je de SEO van je website aanpakt, kan een zoekwoordenanalyse absoluut niet ontbreken. Bij een zoekwoordenanalyse doe je onderzoek naar waar de doelgroep van jouw bedrijf op zoekt in zoekmachines

Lees verder
YOAST

Wat is de YOAST SEO plugin?

Wanneer je goed vindbaar wilt zijn in Google, zal de SEO (Search Engine Optimization) van jouw pagina’s en berichten op de website goed moeten zijn. Heb jij een WordPress website? Download dan gelijk de YOAST

Lees verder